Foglalási szabályzat
Tisztelt Ügyfelünk, kedves Gazdi!
Tájékoztatunk, hogy az árak tájékoztató jellegűek!
Függ pl.: a kutya pillanatnyi ápoltságától, viselkedésétől, a bejelentett méretétől való eltéréstől.
Agresszív/harapós, erősen fekáliával szennyezett és nehezen kezelhető kutyák esetén plusz költséget számolunk fel!
Foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. e-mail, telefon)
Amennyiben mégsem felel meg és szeretnéd lemondani a lefoglalt időpontot telefonon vagy SMS-ben jelezheted felénk! +36 30 449 99 16
FONTOS! A kutyakozmetikában lehetőség szerint a kutyát ott kell hagyni. Ennek egyszerű és logikus okai vannak:
-A gazdi jelenléte nélkül a kutya kezelhetőbb, nyugodtabb.
- Nem ugrál az asztalon a várakozó gazdi után ezzel balesethelyzetet előidézve az éles szerszámokkal.
-A kutya csak Rám figyel és hamarabb működik együtt ha nem vonja el a gazdi a figyelmét.
- A gazdiknak addig van ideje bevásárolni, postára menni, sétálni egy nagyot a festői kastély parkjában.
Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a helyszínen, kérjük időben jelezd felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 48 órával lehetséges ( telefonon, SMS-ben ).
FONTOS információk:
KÉSÉSEK:
Sok kozmetikában 15 perc késés tolerált, utána már nem fogadják a kutyust!
Nálam ez max 20 perc és időben /menet közben jelezze a gazdi!
Minden nagy macira hagyok bőven időt, mert a vendégeim más-más városokból és sokszor 100-200 km-ről érkeznek. Benne van a pakliban, hogy hiába indulunk el időben, közbe jön egy baleset miatti dugóban állás, sorompó, útlezárás, stb-stb. Éppen ezért is vagyok rugalmas és türelmes, ha egyeztetünk menet közben. Így én is tudom logisztikázni és jelezni esetlegesen a következő vendégnek IDŐBEN!, hogy ne siessen annyira mert közbe jött egy kis csúszás... de a tapasztalat az, hogy tartjuk az időkeretet és nem megy a munka minőségének rovására.
ÉN KÉSEK:
Sokszor érkezem Budapestről/távolabbról, a forgalom engem is megviccelhet. Éppen ezért magamra is érvényes az, hogy ha nem jelzem menet közben a vendégemnek 15 percenként -1000 Ft a kozmetika végösszegéből! Ez azt gondolom így korrekt! Tiszteljük egymás idejét!
KORÁBBAN ÉRKEZÉS:
Sokan hagynak időt bőven az utazásra és így kár 30-40 perccel is a lefoglalt időpont előtt érkeznek.
Ha tudom és a kozmetikában lévő kutyus is tolerálja a másik kutyát akkor átveszem a kutyátokat, de korábban ekkor sem jellemző, hogy végeznék a kozmetikázással. Viszont mehettek hamarabb ügyet intézni, bevásárolni.
A KUTYÁÉRT KÉSVE ÉRKEZÉS:
Van amikor a kutya átvételekor jelzi a gazdi, hogy késni fog kb 10-15 percet visszafele ha időpontra siet a kozmetika ideje alatt stb, ebben is toleráns vagyok és természetesen megoldom, de az, hogy SZÓ NÉLKÜL kb.30-40 percet vár a kész kutyus a gazdira az elkeserítő sokszor. Ezért is vezetem be, hogy aki nem jelzi a késést az -a visszaérkezés megbeszélt időpontjához képest- minden megkezdett 15 percenként 1000 Ft-al többet fog fizetni a kozmetika árához képest! Nem napközi vagy kutyapanzió a kozmetika... gondoljatok bele a kutyusotok helyzetébe. Tisztán, jöhet le az asztalról, örül, hogy mehet haza és hiába várja a gazdit....
LE NEM MONDOTT IDŐPONT:
A tavalyi évben megsokszorozódott a gazdik száma akik bejelentették a kutyájukat és „elfelejtettek” eljönni, valamint a telefont sem vették fel.... az üzenetekre nem válaszoltak. Képzeljétek el amikor alkalmazottat fogadok a zsúfoltabb időszakokra és egy berni nem érkezik meg....2.5 óra üres járat és az alkalmazottat ugyanúgy fizetem...a következő kutya meg nem tud azonnal korábban jönni... így a kozmetika teljes összegét felszámolom! A kiegyenlítés átutalással/ személyes készpénzben/ bankkártyával történik, amíg ez nem teljesül a gazdi a tartozik listára kerül és nincs új időpont még az előző időpontot nem rendezi. Ha nem rendezi az összeget nem fogadom többet a kutyáját! Drasztikus...de az is amikor feleslegesen állok készenlétben a kutyára várva...a járulékokat/ bérleti díjat/ rezsit ugyanúgy fizetem ezekre az időtartamokra is.
A bejelentkezéskor ezeket a feltételeket mindenki automatikusan elfogadja!
Köszönöm azoknak akik tisztelik az időmet, munkámat és megbecsülik azt, hogy szeretettel szépítem a berni mackójukat!
Mindenkihez tisztelettel és kedvesen, igyekszem állni de szépen kérem ezzel ne éljen vissza senki.
Köszönettel: Pazonyi Zsanett
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!
Tájékoztatunk, hogy az árak tájékoztató jellegűek!
Függ pl.: a kutya pillanatnyi ápoltságától, viselkedésétől, a bejelentett méretétől való eltéréstől.
Agresszív/harapós, erősen fekáliával szennyezett és nehezen kezelhető kutyák esetén plusz költséget számolunk fel!
Foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. e-mail, telefon)
Amennyiben mégsem felel meg és szeretnéd lemondani a lefoglalt időpontot telefonon vagy SMS-ben jelezheted felénk! +36 30 449 99 16
FONTOS! A kutyakozmetikában lehetőség szerint a kutyát ott kell hagyni. Ennek egyszerű és logikus okai vannak:
-A gazdi jelenléte nélkül a kutya kezelhetőbb, nyugodtabb.
- Nem ugrál az asztalon a várakozó gazdi után ezzel balesethelyzetet előidézve az éles szerszámokkal.
-A kutya csak Rám figyel és hamarabb működik együtt ha nem vonja el a gazdi a figyelmét.
- A gazdiknak addig van ideje bevásárolni, postára menni, sétálni egy nagyot a festői kastély parkjában.
Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a helyszínen, kérjük időben jelezd felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 48 órával lehetséges ( telefonon, SMS-ben ).
FONTOS információk:
KÉSÉSEK:
Sok kozmetikában 15 perc késés tolerált, utána már nem fogadják a kutyust!
Nálam ez max 20 perc és időben /menet közben jelezze a gazdi!
Minden nagy macira hagyok bőven időt, mert a vendégeim más-más városokból és sokszor 100-200 km-ről érkeznek. Benne van a pakliban, hogy hiába indulunk el időben, közbe jön egy baleset miatti dugóban állás, sorompó, útlezárás, stb-stb. Éppen ezért is vagyok rugalmas és türelmes, ha egyeztetünk menet közben. Így én is tudom logisztikázni és jelezni esetlegesen a következő vendégnek IDŐBEN!, hogy ne siessen annyira mert közbe jött egy kis csúszás... de a tapasztalat az, hogy tartjuk az időkeretet és nem megy a munka minőségének rovására.
ÉN KÉSEK:
Sokszor érkezem Budapestről/távolabbról, a forgalom engem is megviccelhet. Éppen ezért magamra is érvényes az, hogy ha nem jelzem menet közben a vendégemnek 15 percenként -1000 Ft a kozmetika végösszegéből! Ez azt gondolom így korrekt! Tiszteljük egymás idejét!
KORÁBBAN ÉRKEZÉS:
Sokan hagynak időt bőven az utazásra és így kár 30-40 perccel is a lefoglalt időpont előtt érkeznek.
Ha tudom és a kozmetikában lévő kutyus is tolerálja a másik kutyát akkor átveszem a kutyátokat, de korábban ekkor sem jellemző, hogy végeznék a kozmetikázással. Viszont mehettek hamarabb ügyet intézni, bevásárolni.
A KUTYÁÉRT KÉSVE ÉRKEZÉS:
Van amikor a kutya átvételekor jelzi a gazdi, hogy késni fog kb 10-15 percet visszafele ha időpontra siet a kozmetika ideje alatt stb, ebben is toleráns vagyok és természetesen megoldom, de az, hogy SZÓ NÉLKÜL kb.30-40 percet vár a kész kutyus a gazdira az elkeserítő sokszor. Ezért is vezetem be, hogy aki nem jelzi a késést az -a visszaérkezés megbeszélt időpontjához képest- minden megkezdett 15 percenként 1000 Ft-al többet fog fizetni a kozmetika árához képest! Nem napközi vagy kutyapanzió a kozmetika... gondoljatok bele a kutyusotok helyzetébe. Tisztán, jöhet le az asztalról, örül, hogy mehet haza és hiába várja a gazdit....
LE NEM MONDOTT IDŐPONT:
A tavalyi évben megsokszorozódott a gazdik száma akik bejelentették a kutyájukat és „elfelejtettek” eljönni, valamint a telefont sem vették fel.... az üzenetekre nem válaszoltak. Képzeljétek el amikor alkalmazottat fogadok a zsúfoltabb időszakokra és egy berni nem érkezik meg....2.5 óra üres járat és az alkalmazottat ugyanúgy fizetem...a következő kutya meg nem tud azonnal korábban jönni... így a kozmetika teljes összegét felszámolom! A kiegyenlítés átutalással/ személyes készpénzben/ bankkártyával történik, amíg ez nem teljesül a gazdi a tartozik listára kerül és nincs új időpont még az előző időpontot nem rendezi. Ha nem rendezi az összeget nem fogadom többet a kutyáját! Drasztikus...de az is amikor feleslegesen állok készenlétben a kutyára várva...a járulékokat/ bérleti díjat/ rezsit ugyanúgy fizetem ezekre az időtartamokra is.
A bejelentkezéskor ezeket a feltételeket mindenki automatikusan elfogadja!
Köszönöm azoknak akik tisztelik az időmet, munkámat és megbecsülik azt, hogy szeretettel szépítem a berni mackójukat!
Mindenkihez tisztelettel és kedvesen, igyekszem állni de szépen kérem ezzel ne éljen vissza senki.
Köszönettel: Pazonyi Zsanett
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!